Friday, April 1, 2011

balik ler cepat !

woyy abg, balik ler cepat ! boring ni .. setiap kali adek on9, abg mesti chat nan adek . but, bila abg takada, takada sapa nak chat nan adek . B - O - R - I - N - G kau tahu tak ? weyh malia, relax ler . 3 hari je pon ang tak chat nan dy . bukan selama - lamanya . haih ==' . yang kau emo sngat kenapa ? takpaham aku . korang tak paham perasaan aku . and memang susah nak paham perasaan aku ! bukan apa, dy kiranya dekat ler dengan aku so, bila org yang dekat dengan aku tak ada * wlaupon buad sementara waktu * rasa mcm tak lengkap bila aku bukak fb . buad masa 3 hari . takada sapa aku nak panggil ' bangang ' . bukan apa, aku selalu panggil dy bangang n anak mak so, dy tak on9 . aku nak panggil dekat sapa benda tu ? dlm 3 hari jugak, takada sapa nak chat dengan aku lama - lama . kalu dengan org lain setakat 15 minit mcm tu ja but kalu dengan abg, lama .
wlaupon tak lama sangat but lama ler kiranya . whatever .. dlm masa 3 hari jugak, takada sapa tempat untuk aku mengadu masalah aku . beban kepala aku . dy ada, aku ngadu kat dy . wlaupon msalah tu tak sebesar mana . betol ka aku ngadu kat dy ? ngada-2 ler aku kan kan kan ? apa-2 pon, adek miss abg ! abg paham kan ? so, nnty kalu balik dah . on9 cpat-2 oke ?

* ignore kalu aku terlalu mengada - ngada !