Friday, March 25, 2011

farewell dinner .

Letih gila kot hari ni . mana taknya, satu hari menghadap pc pastu, malam pegi dinner smpai pkul 12 baru kereta nak bergerak ! bkn apa, sembang le tu ! biasa ler kalu dah lama tak jumpa, jadi mcm tu ler . kan kan kan ? kat sana boring ! tapikan, nasib baik FATHIYAH ada ! kami sembang ler spnjang dinner . cerita psal kehidupan di sekolah ! haha . adeler jugak gosip . but SIKIT jaa . tak banyak ! kalu dah nama perempuan mesti tak lari dari gosip but kalu betul-2 kuat iman, tak bole nak buad apa ler . betul kaa apa yang aku kata ni ? merapu gila ! =="

Here some pictures that I've captured just now,

 
muka aku !
sebelum nak pegi Kulim Inn

my mommy ! ( tngh bagi ucapan )

peserta pertama untuk mnyanyi . bole tahan ler suara dy .

  
menyabut birthday dorng yg lahir pada bulan 3 !
so, HAPPY BIRTHDAY n HAPPY OLD DAY !
( budak kecik tu hanya menyibok ! anyway, dy comel ! )

captured before bersurai .
muka aku takada, 
wuuuaaa !

                                  kanak-kanak ribena sedang mengutip gula-gula yang bertaburan .
adek aku .

 adek aku tolong snap ! aku suka picture ni sebab muka aku tak nmpak !

 
last sekali, muka lentih !
tak bole belah bangang !
aku tau hodoh so, diam ler sebab korng pon bajet cun ja !

anyway, happy takterkata aku . tak menyesal ikot . sekurang-kurangnye dapat jumpa kawan lama . dpt mengisi masa lapang dripda menghadap pc memanjang ja ! pedih mata aku guna lama-2 . bnyak hadiah yang mak aku dapat . so, tu ler yang paling syok pon . 
haa, the most important is ENTERTAINMENT !
sumpah, memang terhibur sepnjang k'orang ada dekat sana .
tmbah-2 lagi dengan gelagat staff- staff maybank kulim .

tu ja yang aku bole ceritakan sebab mata aku dah semakin layu !
ia bermaksod, aku mengantuk bangang !
bye .
goodmorning ( memangdangkan dh pukul 0230 pagi )
love you !