Monday, May 16, 2011

ngantok .

Hari ni ada sambutan HARI GURU . seperti yg aku sangka pasti bosan + ngantok + letih akan melanda diri aku . err, menyesal mai . my parents paksa datang . dorng kata, nnty cikgu letak P for ponteng at my kedatangan . padahal kena dh . 2 or 3 times . sebagai anak yg baik , kita harus mendengar cakap parents . aku datang ler jugak dng 70% mengantok . nak bawak camera, x boleh . handphone sudh dtangan . haha . usung je ler natang tu . dok kat rumah buad ap . smpai kat sekolah, cik syaza anggap handphone hak milik dy . pegang x lepas dh . siap letak dlm poket seluar oke . nasib aku ingat nak ambik . pegi dewan terbuka sngt padat . xda tempat nak duduk . but, k'orang dpt duduk . yeay !! dok sat ja n then belah . err, rimas ler dok ramai ramai ni . menyemak ja . haha . oke, aku agak kurang ajar sikit . k'orang pegi kantin nmpak muka yg sama ja . sapakah budak yg comel tu ? x mau gitau . makan makan makan smpai perot kembong . lepas makan exercise . naik tangga . pegi kelas, nak ambik buku yg sekian lama ditinggalkan . lepak kat kelas n then aku terpikir yg ' buad apa aku dok kat sekolah ? buang masa ja . baik aku balik . tidor . ' then, aku call ler ayah aku . sruh dy mai ambik . time dok ckp kat phone, ada ka ptot makcik makcik sekalian menutup mulut aku . mcm org kena culik . drng xmau bagi aku balik . dorng kata, nnty aku balik dorng BORING . yaa, aku tahu . aku xda sume pakat boring . aku yg memeriahkan keadaan . ( BANGGA ) . acara habis pukol 4:30 . NUR AMALIA MARSYA BALIK PUKOL 1:45 . awal gila kan ? ada aku kesah ? smpai rumah . x cakap banyak . bukak tdung, pegi toilet basuh kaki n masok bilik . tidor . huhu . syok bhaii . aku suka . letih . bangon pukol 4:30 . tu pon adek aku kejut . kalu tak, pukol 8 atas katil lagi . dngan bukak air cond . perhh, syok !! haha .

oke, aku malas nak tulis panjang panjang .
bye
love budak comel ketot .