Sunday, May 15, 2011

HAPPY TEACHER'S DAY !!

hey guys . this is my second post for today . agak rajin ye untuk menaip . oke, topic : TEACHER'S DAY . untuk perngetahuan org yg x tahu , teacher's day jatuh pada tarikh 16 MEI stiap tahun . korng rasa apa tujuan kita sambut benda ni ? blurr ? x ada idea ? oke, aku punye agakkan : sebab kita nak meraikan cikgu setelah penat lelah dorng didik kita smpai pandai . mcm korng tahu, cikgu adalah parents kita yg kedua di sekolah . parents kita hormat right ? cikgu korang hormat ? setengah yaa, setengah tak . kenapa ? setengah org ingat cikgu ni mcm kwn kita . SUCH A JERK ler org yg pikir mcm tu . mana bole . ada murid yg sanggup maki hamun cikgu . aku dngr pon, diam je ler . aku x ler seterok dorng nak maki cikgu . TAK BERKAT tahu tak ? sia sia selama ni korang belajar kalu bnda tu x berkat . belajar ler mcm mana pon, x akan masok kepala . dh ler aku malas nak ceramah panjang-2 . haha . nnty korang kata balik kat aku kan ? so, I stopped at here .

Bye guys . GOOD LUCK FOR YOU EXAM .