Friday, April 15, 2011

stop !!

mcm korang tahu, perkataan yang FAMOUS sekarang is MORON right ? sume pakat dok kata moron-2 . aku benci gila dengr org sebut or kata bnda tu ! ( sebut n kata lain kan ? ) sikit-2, moron . xda benda lain ka ? kalu desperate nak kata pon, open your dictionary n find a new words . I mean, find a new and good words . kalu malas nak bukak pon, open your Google translate . It's even easier to find it . korang tahu tak apa maksod moron tu ? maksud dy, aku pon tak pasti . but abg aku ckp, mksod dy dungu . like bodoh . kalu google translate dy keluar orang pandir . aku tak paham ap mksod pandir but I've try to understand it . and now, I've understand it . start sekarang, aku tak suka dah mencarot-carot ni . kalu aku kata bodoh pon, aku ckp ' SORRY SEBAB AKU TERKATA BNDA TU ' . senang je kan ? korng dok mencarot terok-2 tu ingat dpt pahala kaa ? come on ler, nothing you can get from bawdy . kalu dapat pon, aku rasa dpt penyepak kot . first-2 aku dngr perkataan moron ni time Diary of Wimpy Kid keluar . moron boy ! so, pikir-2 kan about ' MORON ' .

satu lagi perkataan yang memang sah selalu kita dok dngr . PIG . korng pandai-2 ler ye translate . aku tak sanggup keluarkan perkataan tu . gado sikit, *A*I ler, FUCKER ler, SHIT ler, DAMN ler . haeh, == . perkataan tu sungguh POPULAR ! kalu pig pulak drng tak nak sebut bnda tu bulat-2, drng tukar jadi 
' VAVI ' or ' OINK OINK ' . aku ngaku, dulu pon aku rajin sebut but skrng tak sebut dah . kalu aku gado pon, paling maximum yg keluar dari mulut aku ' BANGANG ' . bnda-2 lain, aku tak berani sebut . mana nak tahu, kita dok carot-2 ni tiba-2 cikgu lalu . kena sound kan ? takkan cikgu nak buad slumber derk je kot . kwn aku setakat sebut bodoh pon dh kena ceramah . sedut kuat-2 luar kelas . sekali cikgu lalu, ambik hang ! hingaq jawapnya . haha . aku hanya mampu gelak dan tepuk untuk dy . ustazah aku penah tgoq k'orang sume tima kelas agama . ustazah ckp, kalu nak sngt sebut *A*i tu, sebut ler khinzir . elok ler sikit ddngr drpd perkataan tu . pastu, bdk laki pon dan-2 dok mencarot khinzir . pelik ler drng ni .

* FAIZ, STOP SAYING MORON OKE ?