Wednesday, March 9, 2011

The Killer !

The killer ?
haha
yaya, pembunuh semua orang ! ( bagi aku lerr )
weyh, MULUT AKU TAK MASIN !
awad tak masin ?
mcm mana nak bagi masin ?
haha
*makan garam banyak, masin ler *
betoi ka ? takmau ler makan garam bnyak, gatal bibir aku !

Hari ini, di perhimpunan .

Aku demam tadi but gatal datang skull jugak. nak buad mcm mana ? TERLEBIH RAJIN !
haha
perkataan berlawan dy bermaksud TERLEBIH MALAS !
so, korang pilih ler mana 1 ya ?

DEMAM + TENSION =  GILA !

sebelum perhimpunan start, aku baru ja ckp kat haziqah yang AKU TAKMAHU BACA INFO !
unfortunately  MULUT AKU TAK MASIN !
tiba-tiba nama aku dipanggil .
" DIJEMPUT NUR AMALIA MARSYA DARI KELAS 1A10 UNTUK NAIK KE PENTAS UNTUK MEMBERIKAN INFO . "
patot aku rasa mcm tak sedap hati jaa, ( dlm hati aku kata dh, yang aku bakal baca info but tak sangka hari ini ! ) 
lgpon, jantung aku berdegup laju kot, kalu bole aku bukak lagu 2PM ( heartbeat )
haha
masa nama aku dipanggil aku tngh termenung and dngr jaa nama aku aku jadi blurr !
WTH nama aku kena panggil ?
aku ketaq semacam sebab info aku takada !
but nasib baik nabilah ada info, dy pass info dy kebelakang. aku ambik dengan penuh perasaan yang 
TAKUT !
sampai ja kat depan tangga pentas, nak tercabut lutut aku rasa .
aku rasa time aku baca 2 , org yg duduk dpn bole nmpak kot aku ketaq semacam !
nasib baik minggu ni perempuan yang duduk depan and geng2 PHEONIXX tak ada !

Lepas jaa turun dari pentas, aku tutup muka dengan kertas 2 and air mata aku start mengalir !
itu bermaksud mata aku tak lama lagi akan bertukar jadi merah ! ( kuat menangis )

* MENANGIS ADALAH SALAH SATU DARI HABIT OR HOBBY AKU *

but on the way nak balik tempat, aku tak nangis sangat. sampai ja tmpat aku, aku menangis tak tngk orang dh. biaq arh dorang nak kata apa pon kat aku but, aku dah memang tak bole tahan dah !
aku cover lerr sikit .
lepas habis perhimpunan, nina mai kat aku. aku peluk dy, menangis gila gila !
            NINA IS ONE OF MY BEST FRIENDS !
aku menangis kat bahu dy puas2 pas2 aku smbong lagi smpai tandas, aku berhenti menangis .
tngk cermin tudddiaa, merah mata aku !

lepas puas menangis gara2 baca info, smpai kelas tak nangis dh !
HAPPY GILA GILA ! gelak tak habis2 smpai nak makan pon tak senang !



( HIDUP MESTI ADA SUKA DAN DUKA )