Tuesday, March 15, 2011

I FORGIVE YOU !

setelah sekian lama BERMASAM MUKA akhirnya, BERDAMAI jugak .
sumenyew bermula dengan persalahfahaman,
* ( betul ka aku eja ? ) *
 selama aku dok gaduh nan dy, sumenye aku luahkan dekat HAKIM RAHMAN ! haha, nasib jee dy ada
.                                            
       * bla bla bla *

tiba-2 tadi dy hantar chat at my inbox. aku ingat kan sapa tngk-2 nama dy naik . terkejut ler jugak . aku ingat kan dy nak gaduh lagi but lain rupanya ! ( tu ler, jangan berpikiran negatif )
no laah, aku tak pikir pon yang dy nak cari gaduh. saja gatal mengedik pegi tambah ayat !

amalia.. oppa mintak maaf tau klau oppa da wat salah ka apa kt amalia.. oppa bkn niat nk gaduh,tp oppa juz memberi kebenaran..sorry la klau wat perasaan amalia tersinggung..chill.. :D 
* AKU TUKAR NAMA PANGGILAN UNTUK AKU . WITH SOME REASON ! *

so, acap, I FORGIVE YOU ! haha. mcm apa lagi,
harap-2 lepas ni tak ada ler salah paham or whatever  it's oke ?