Monday, March 14, 2011

hobi aku

aku kan manusia yang normal so, mesti ada banyak hobi . salah satu hobi aku ialah ;-

- aku suka tidur lewat
bab-2 tidur lewat mang aku suka. nk tahu kenapa aku suka ?
sebab, bila siang dorang sume dok berebut pc. mcm budak tak cukup umur ! *opps, sorry .
kdang-2 jaa aku guna waktu siang. bila tiba waktu malam, apa lagi . KEBAS ler !
pukul 9 aku bukak pc sampai pukul 4:30 ! salah ka ? tak kan ? dlm masa 2 ler, aku guna pc dengan aman, tanpa gangguan dorang sume kecuali satu ja yang ganggu aku ketika aku dok syok-2 guna pc . MOSQUITOES ! pemakan darah manusia ! betul ka ? hentam jaa,
dalam dok syok-2 guna, ada ja kena penampar nan aku but, aku bukan jenis yang suka tampar-2 binatang ni. aku GELI ! paham ? G-E-L-I = geli ! tambah-2 lagi nyamuk dengan darah dy, aku kan pemalas so, kalu aku tampar nyamuk yang ada banyak darah habis ler darah dy kena jari so, conclusion :- TAKPAYAH PUKUL NYAMUK ! dy pon nak hidup bahagia ! haha . ( padahal nyamuk ler PEMUSNAH HIDUP ALAM SEMESTA )

- suka bangun lewat
APA ANAK DARA NI, SUKA BANGUN LAMBAT ! TEROK !
yaya, aku tau terok kalu anak dara bangun lambat but nak buad mcm mana, dh aku suka BANGUN LAMBAT ? bila dh tidoq pukul 4:30 pagi bangun pon ( paling awal ) 12:00 or ( paling lambat ) 2:00 . kalu hari jumaat, parents aku tak ada ler so, aku bole bangun lambat .but kadang-2 ayah aku tak keje hari jumaat so, kalu ada ayah aku, BANGUN AWAL ler citenye ! perangai buruk aku : selagi takada sapa nak kejut aku bangun, selagi tu ler aku tak bangun. tidoq 24 jam pon takapa but baik mati teros ? haha, selama ni pon, nak pegi skull abg aku yang tolong kejut ! maklumler dy kan bangun awal so, 2 antara tugas dy !
kalu hari sabtu, mak aku ada so, pagi2 dy kejut aku. bilik aku dekat nan dapur so, bila time nak breakfast dy jerit kuat-2 " akak bangun, makanan nak habis dh ny, baik kau bangun cepat . " kadang-2 aku bangun but kadang-2 aku buad tak layan. sebab aku bukan jenis yang makan pagi, perut aku sensitif dengan makanan pagi ni ! pelik kan kan kan ? tak pon,
mak aku ada lagi 1 taktik nak kejut aku,
mak aku masuk bilik aku n kata kat aku " akak bangun, dh pukul 1 dh ni . " aku pon bangun je ler, keluar-2 pegi tngk jam. tngk-2 baru pukul 10:00 ! TENSION ! sampai hati mak aku kata pukul 1 . padahal beza 3 jam kan ?

bla bla bla ~~ aku malas nak post panjang-2