Friday, May 20, 2011


dussh dussh dussh . macam nak hentam hentam ja exam ni . kenapa dy mesti ada ? apa tujuan exam diwujudkan ? oke, whatever . exam kali ni OF COURSE DIFFICULT . mana tak nya, first exam keluar antara chapter 1 and chapter 2 ja . sekarang dah masok bulan 5 . banyak chapter dah belajar . math masok smpai chapter 5 ( percentage ) . science masok sampai chapter 4 kott . lupa . agama susah kot kali ni . banyak tajuk yang mencabar kesabaran untuk aku menjawab paper tu . exam kali ni aku target 4 A jaa . kalu lebih lagi bagus ! mintak mintak apa yang aku belajar selama ni membuahkan hasil . AMIN . aku dpt 4A banyak tau hadiah yang menanti aku . kalu aku dpt 4A aku suruh mak aku bawak aku shopping kat kedai miss whatever . lama dah aku nak pergi kedai tu . tapi tak ada masa . kedai tu kat kl . so, agak susah nak sampai disana . aku dapat 4A nathasya nak bagi aku hadiah . aku mintak dy beg galas domo . yaa, aku tahu domo dah tak famous sekarang . tapi, x apa . janji aku ada .


oke, gtg now .
kita bermuka buku pulak .
bye