Friday, April 29, 2011

pendengar masalah aku :))

setiap orang ada masalah right ? kalu kita ada masalah, mesti ada orang untuk tmpat kita mengadu . aku ada jugak . aku ada 3 orang . dorang sume baik-2 . terharu dpt kwn mcm dorng . terbaiikk !! aku dok cerita prob aku kat drng but aku x tahu ler sama ada  prob aku tu hanya menambahkan lagi prob dlm kepala drng . kalu aku hanya menambahkan lagi, I'M SORRY ^^ .

 nama dy HAKIM RAHMAN . aku panggil dy hakim or gangster boroi . haha . joking only . he is my senior . aku kenal dy sbb dy kwn abg aku . abg aku selalu bukak fb hakim tunjuk kat aku . haha . tu sebelom aku kenal hakim . n then, makin lama kami kenal antara satu sama lain . aku x rpt nan dy sebenarnya . ntah mcm mana tiba-2 ' ter rapat ' . rapat as friend . dy dh ada awek . awek dy cun and COMEL !! aku kwn awek dy . haha . aku selalu jadi org tengah antara drng ni . kadang-2 syok jugak but kdang-2 hanya menambahkan beban aku jaa . but aku ikhlas tlg dorng sbb drng banyak tlg aku dengan msalah aku . dy pendengar yg bagos . kalu aku ade prob maybe dy org ke-2 or ke-3 yang aku akan ngadu . aku suka ngadu kat dy sbb dy bagi nasihat yg power-2 punye . mcm ustaz . wlaupon dy xdpt A dlm agama but nasihat dy mcm dy dpt A++ . aku x perli . dy pandai main gitar . aku tak tahu dy main terel ke tak sbb tak pernah nmpak pon dy main . maybe terel kot . korang nak tahu awek comel dy ? scroll down ~~ the first girl . aku puji .

nama dy SYAZA AZMI . kami panggil dy syaza . kami baru ja kenal tahun ni but rasa mcm dh kenal lama . kami mcm BESTIES . selama ni aku ada masalah, aku dok cerita kat dy . dy pendengar setia . pendengar terbaik ! aku mang suke luahkan kat dy . satu ja aku kesian kat dy sbb ramai org dok kutuk dy . drng sume tak puas hati nan dy . aku tahu ler dy ni baik n paling penting dy COMEL !! syaza pandai main piano . terel gak ler . aku suka tngk dy main piano wlapon tngk kat fb je kan but still lookin' it .


comel kan? of course . my senior . nampak nama dy ? nama dy NURIS AWATIF . aku panggil dy kak nuris sbb dy lagi tua . tua setahun . aku hormat seniors , that's why ler aku panggil akak or abg . ( pada sstengah org shja ) . aku kenal dy pon sbb faiz paksa . dy ugut aku . but aku memang nak kenal nan kak nuris , dulu kak nuris secret admire faiz but skrng drng dh selamat bercouple . and me happy for them  :)))) . dy pon pendengar yg bagos . aku cite sikit mslah aku, dy nak tahu sume . aku cite je ler, dh org nak dngr . aku luah segalanya kat dy smpai aku rasa lega . fyi, kami rapat kat fb but kat sekolah kami tak pernah tgoq kot . kalu ye pon, twice maybe . bkn apa, jarang aku jmpa kak nuris . kak nuris memang baik . bf dy pon ckp, dy couple nan kak nuris sbb kak nuris lawak and baik . let me plus some . kak nuris comel and caring . maybe .