Thursday, April 21, 2011

BIEBER FEVER !!

mengikut aku punye kajian, sekrng musim BIEBER FEVER di MALAYSIA . kenapa secara tiba-2 ? haa, you want to know why ? come closer to me . sebab 3D jb dah lama ditayangkan di cinema . SYOK !! dy keluar 14-4-2011 n aku pegi hari ke-3 3D tu dtayangkan . aku pegi hari sabtu . ingat kan penuh 1 cinema rupanya, HAMPEH == . hanya dlm 20 org mcm tu jaa . sikit je kan ? but, nmv . lagi sikit, lagi SYIIOK ! masok-2 cinema, dok tak senng . movie start lmbat . penat menuggu . untuk JUSTIN BIEBER aku sanggup tunggu lama mana pon drpd tak pi tngk . dlm cinema abg aku n pidot dok buad bising . dorng dok ktuk jb . ada 1 part tu jb nyanyi eenie meenie nan sean so, bila diri tepi sean mang ler pendek . sean kan bdn besar, tinggi so, mang nmpak ketara . abg aku kata kuat-2, ' JB PENDEK ' haha . dy gelak . aku mcm nak penampar je mamat tu . aku tak tampar ler, aku just pukol dy . haha . sblom nak habis, pidot dok buad-2 nangis . aku ingat dy nangis betol-2 but sekadar bunyi . part ni yg aku syok ni . lepas keluar cinema , aku terkejut pidot kata ' SEDIH JUGAK BILA TNGK SEJARAH HIDUP JB ' . I was so so sooo shock . n then dy kata, dy akan SUPPORT JB  !! haha . tak sia-2 dy ikot aku . like 100times .