Friday, March 18, 2011

school !!

* ( nangis ) sebab sekolah nak bukak dah !
tak mau pegi !
lebih baik aku masok hosp drpd pegi sekolah but 
masok hosp lagi lama ler aku tak dapat jumpa and tengok muka kawan-2 KESAYANGAN aku !
seminggu cuti bgaikan 1 hari jaa cuti .
SEKEJAP jaa masa berlalu !
masa cuti mesti ada homework kan ?
so, homework aku :

- kemahiran hidup ( jahitan )
susah gila nak jahit but budak yg ambil teknikal pon bole buad ( laki )
yg aku ni, ERT tak bole nak buad !
tapi takapa, nenek aku akan menyelamatkan aku !
alang-2 nenek aku mai rumah so, dy ler yg tlng buad kat aku !
haha
bijak tak aku ?

- sains ( portfolio )
sebenarnya cikgu nak lama dah portfolio and cikgu dh kutip kali keberapa erk dlm bulan 2 tu
but, aku TAK PERNAH hantar pon portfolio tu .
aku tak hantar pon ada sebab oke ?
sebab aku :

- exercise chapter 1 aku tak buad lagi
- summary chart sekerat jalan aku buad ( lagi sikit jaa nak habis )
- ( senang cite ) banyak lagi aku tak siap !

-math 
exercise dlm buku teks aku tak buad jgak !
cikgu bagi h/w tu sebelum exam and cikgu nak hari khamis sebelum cuti 
but
sorng pon tak hantar !
kesian cikgu,
aku ingat yg cikgu nak buku tu but aku buad-2 lupa cause aku tak buad lagi exercise tu.


aku rasa tu je kot h/w yang aku tak siap lagi .
banyak kaa ?
tak kot,
haha
so, bila anda mahu buad ?
esok pagi hingga malam !
cehh, bole caya kaa ?
insya-allah aku akan siapkan sumenye !


* p/s : weyh abg, IMISSYOU ! 
 ( faiz )