Friday, March 11, 2011

kehidupan di asrama SMKSB !

mcm mana korang agak nyew apabila kita dipaksa tidoq kat asrama skull ?
MENDERITA right ?
MENDERITA DAMN MUCH !
sakit hati aku dok kat sana..
sebab-2 aku MENDERITA disana :-
- tempat yang mengerikan ( pada waktu malam )
-tempat nak mandi takada pintu ! ( paham-2 je ler kalu nak mandi mcm mana )
-tempat nak cedok air n baldi nak letak kain basah tak bawak ! ( aku taktau nama pencedok air 2 apa )
* nasib ada senior BAIK yang sudi pinjamkan k'orang penceddok 2 ( k'orang refers to me and wan ) *
- tilam tak cantik !
- pemegang katil nak patah so, bila nak naik tanggan susah .
-cadar katil and sarung batal tak bawak ! nak tdoq tak selesa . terpaksa lapik dengan kain tuala .
- panas, kipas dok tngah-2 dom
-kena tdoq awal
-kena bangun awal
-nak mandi pagi MENGIGIL dibuadnya. ( water heater takada )
-ada problem air dekat asrama so, nak pegi toilet kena tadah air dekat singki dulu
-kain basah aku tak bawak . aku gitau kat kakak 2 yang aku tak bawak kain basah . mcm mana nak mandi ?
 dengan senang nya kak 2 berkata " mandi guna kain sekolah ler, tarik kain smpai ke atas "
 tiba-2 aku jadi blurr gila, mcm mana nak tarik kain smpai ke atas ?  tapi nak buad mcm mana,
TERPAKSA !
- bilik mandi dekat block A amat bahaya sebab longkang tak ditutup and ada kes yang mengatakan bahawa salah seorang daripada friends aku jatuh dlm longkang. budak nyew kecil but longkang tudiaa, BESAR and DALAM gila ! kesian kat budak yang jatuh 2. dy ckp, sebelah badan dy terserit dlm longkang !
takut ? tahu takapa,
-kena baca surah pagi-2, amat mengantokkan ( ramai ambik kesempatan utk tidoq time 2 )
   haha ( termasok aku )
-tempat salin baju gelap , takada lampu


2 je lerr kot yang membuadkan aku MENDERITA !
aku tau aku NGADA-NGADA but ada aku kisah ? ada aku kacau hidup korang ?
 takada kan ? sp, jangan banyak comment unless korang mengalaminya sendiri !
 paham ?

dh arh, nak tidoq, ngantuk mkn ubat.