Thursday, March 17, 2011

having funs

Setelah lama ditinggalkan di rumah tok akhirnya, I can feel the FREEDOM !
yey !
padahal, hari rabu tu pon dah pegi jalan but there's nothing go to Queensbay !
pegi sana setakat round, pegi Borders and makan ! 
duhh, what the hell is it ?
and then, hari ni pegi sunway carnival !
syok ler jugak pegi sana sebab ayah aku ikot jaa apa yang aku nak !
haha
bahagia hidup aku !

antara benda yang aku nak :-
- MAKAN SUSHI KING
- TENGOK MOVIE

lama dah aku nak makan sushi, sejak tahun lepas !
bukan apa, sushi is one of my favorite food !
sejak tahun lepas aku dok mintak sushi but,
mcm alasan or halangan !
time nak makan sushi, dorng nak makan benda lain . aku ikot je lerr,
so, dah mcm 2 aku pon tak mintak dah ler nak makan sushi . ( lupakan )
so, hari ni ayah aku memenuhi permintaan yang sekian lamanya .
aku dapat makan sushi !
seronok tak terkata !
haha

sushi king !
makan pon syok, tengok bil lagi SYOK ! 
sapa ler yang makn banyk sngat ni ?
( cover )
bukan apa, aku tak puas makan sebab pagi aku tak makan 
so, sebagai ganti aku makan ler banyak 'sikit' .
aku order SABA TERIYAKI .
err, dengar nama pon pelik kan ?
pelik tak pelik, sedap mang gila nye sedap !
ayah aku cakap, ikan 2 adek-beradek ikan sardin.
aku bukan tau apa selain makan !
haha

lepas puas makan, MOVIE TIME !
mula-2 nak tengk 3D mars need moms but
tengok trailer mcm BORING lg !
so, we decided to watch BIG MOMMA' S " LIKE FATHER LIKE SON "
kalu korng penah tngk big momma's yang sebelum ni,
mesti tau punye,
but ni PALING SYOK kot !

4 people ( tak termasok my brother and my mother )

sepanjang dok dalam cinema, adek aku dok tak senang !
mcm nak belasah or staple jaa mulut dy !
tak reti nak tutup mulut !
pastu dok tergedik-2 nak pegi toilet ler,
ini ler,
itu ler,
sabo je ler !