Saturday, March 12, 2011

FAIZ !

 
ni je lerr satu-2nya picture yang aku jumpa but tak nampak muka comel nya ! 
( expand )

who's the hell is faiz ?
haha, HELL ?
aku just describe jaa,
tak kata pon,
okey, let me says that..
nama penuh dy MUHD FAIZ ( but nama bapaq dy aku taktau )
apa kaitan dy nan aku ?
dy MY FIRST ABANG ANGKAT and MY LOVELY ABANG !
aku sayangss dy gila sawan tahap ke 44 ler katakan,

dy form 2, tua setahun dari aku but aku bukan nak tambah dosa noh,
walaupun tua setahun, KETINGGIAN kami sama !
haha
takmau gelak kat dy, kesian dy..
tinggi aku 150 kot,
almaklum lerr, lama tak ukur ketinggian !
haha

perangai dy ?
perangai dy terok ! tak dapat digambarkan !
no laah, aku just KIDDING !
jangan caya nohh ?
perangai dy okey jaa..
but kadang-2 buad aku sakit hati !
KADANG KADANG !
benda yang buad aku sakit hati ?
takmau kata, satgi dy kata aku gedik ler , ngada-2 ler , mcm lagi .

perangai ke2 dy,
- sweet !
aku SUKA SANGAT-2 !
but sweet mcm mana ?
first, suara dy sweet,
secod, senyuman yang sweet ,
third, dy sweet gila-2 nan awek dy !
haha

perangai ketiga dy,
- dy suka jalan mcm king kong
aku kata sebab aku penah nampak. time 2 aku jalan belakang dy tiba-2 dy jalan mcm king kong.
dy bukanya tak perasan aku jalan belakang dy but dy buad taktau jaa, just keep walking like that !
yang aku dok belakang just doing our job ! iai2 GELAK ! aku gelak smpai nak naik tangga pon tak betol !

perangai keempat
- pakai seluar stail hip hop kot,
jenis bawah pusat 2 kan kan ?
aku kata ja sbb aku tngk dy selalu pakai cm2.
fisrt-2 nmpak, gelak smpai sakit perot. aku dok perli dy ler,
haha
opps, KANTOI sudah !

dy ada geng, nama geng dy tak silap aku PHEONIXX kot.
what so special about those geng ? ( aku tau grammar aku silap so, aku nak belajar dari kesilapan )
okey, special tentang geng 2 ..
takmau aku kata, satgi free kena MAKI nan dorang !
so, sapa yang kenal pandai2 ler korang teka sendiri !

                                   I think that's all for tonight !
                                          aku ngantok lagi, makan ubat okey !
                                                 bye